36,2388$% 0.35
38,0197€% 0.32
45,6053£% 0.35
3.360,93%-1,10
2.885,16%-1,46
9.877,59%-0,37
İSTANBUL / BHA
İslam İşbirliği Teşkilatı’nın (İİT) SMIIC (İslam Ülkeleri Standartlar ve Metroloji Enstitüsü) işbirliğiyle, Ticaret Bakanlığı ve Helal Akreditasyon Kurumu’nun koordinasyonunda düzenlenen 2024 Helal Expo Uluslararası Ticaret Fuarı, çok sayıda ziyaretçiyi ağırladı. Fuarın başarısı, yerli ve yabancı kurumların desteğiyle sağlandı.
Karali Çay’ın Fuar Başarısı
40’tan fazla ülkeden 500’e yakın katılımcının yer aldığı fuarda, Karali Çay markası uluslararası pazarda tanıtımını gerçekleştirdi. Organik çayları büyük ilgi gören Karali Çay, fuarda ayrıca enerji tasarruflu yeni nesil çay kazanı Ateşe Kazan’ı da sergiledi.
Karali Çay’ın sahibi Mustafa Karali, fuardaki deneyimlerini ve hedeflerini anlattı. @karalicay pic.twitter.com/XFPQzQcMCu
— AKİT TV (@akittv) November 28, 2024
Mustafa Karali’nin Değerlendirmesi
Karali Çay Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa Karali, 2024 Helal Expo’daki gözlemlerini paylaştı. Doğu Karadeniz’in dünyanın en kaliteli çayını yetiştirdiğini vurgulayan Karali, bölgenin kuzey iklimi sayesinde haşere ilaçlama ihtiyacının olmadığını belirtti. Aksine, ekvatoral bölgelerdeki çay üretiminde yaygın olan kimyasal mücadeleye gerek olmadığını dile getirdi.
Karali’nin Açıklamaları
Karali, “Doğu Karadeniz’de yetişen çaylar, doğal koşullar sayesinde en yüksek kalitede. Ürünü iyi anlatmak, markanın kalitesini doğrudan etkiler. Kendinizi doğru anlatırsanız marka değeri artar,” diye konuştu.
Kalite Odaklı Bir Yolculuk
Karali Çay, 1987’den beri kuru çay üretimi yapıyor. 1991’de marka tescili, 1993’te ise şirketleşme süreci tamamlandı. Aile şirketi olarak, kaliteye odaklı çalışmaları 1993’ten bu yana sürdürüyorlar. 2005’te ilk organik çay, 2020’lerde ise organik yeşil çay üretimine başladılar. Bu başarılar, hedeflerine ulaşma yolunda büyük bir ivme kazandırdı.
Sürekli Gelişim ve Yenilik
Karali Çay, sürekli Ar-Ge çalışmalarıyla yeni ürünler geliştiriyor. TÜBİTAK destekli, %50 enerji tasarrufu sağlayan, Türkiye’de benzeri olmayan bir çay kazanı ürettiler. Daha iyiye ulaşma çabaları sürüyor.
Tüketici Odaklı Yaklaşım
Karali Çay’ın temel amacı, tüketicilerin memnuniyetini sağlamak. Tüketici geri bildirimlerini dikkate alarak ürünlerini sürekli iyileştiriyorlar. Tüketici memnuniyeti, markanın büyümesinin anahtarı.
Hazine Bakanı Şimşek: Deprem için 2,6 trilyon lira harcandı
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.