Vaillant’ın Premium Marka Kimliğine Yönelik Satış Teknikleri Eğitimi Tamamlandı

Müşteri memnuniyetini her zaman

Müşteri memnuniyetini her zaman en üst seviyede tutmayı ilke edinen Vaillant, Vaillant Akademi kapsamındaki eğitimlerini tamamladı. Son olarak, İstanbul Asya & Avrupa, Ankara, Adana ve İzmir bölgelerinden toplam 47 iş ortağının katılımıyla “Premium Marka Satış Teknikleri” eğitimi düzenlendi.

İstanbul Asya & Avrupa, Ankara, Adana ve İzmir bölgelerinden toplam 47 iş ortağının katılımıyla gerçekleştirilen “Premium Marka Satış Teknikleri” eğitimi başarıyla tamamlandı. Eğitimde, Vaillant’ın “Premium Marka” kimliği ve bu kimliğe uygun ürün satışına yönelik teknikler hakkında iş ortaklarına kapsamlı bilgiler aktarıldı.

Vaillant Türkiye’nin iş ortakları tarafından büyük bir ilgi gören eğitimde satış süreçlerini optimize etmek ve müşteri memnuniyetini en üst seviyeye çıkarmak için çeşitli stratejiler paylaşıldı. Ayrıca katılımcılar, Vaillant ürünlerinin özelliklerini ve bu özelliklerin müşterilere en etkili şekilde nasıl sunulabileceğini öğrenme fırsatı buldu.

Vaillant Türkiye bu tür eğitimlerle iş ortaklarının bilgi ve becerilerini geliştirmeye devam ederek, müşterilerine en iyi hizmeti sunmayı amaçlıyor